Fifa 12 E3 konferencia és első tapasztalatok
- Zenmaster
- —
- 2011-06-06 10:52:16
Ma nyílik a világ legrangosabb játékeseménye a Los Angeles-i E3, amelyen szinte az összes nagy játék készítő hatalmas standokkal és óriási felhajtás keretében képviselteti magát, ezen felül a legrangosabb nemzetközi Fifás közösségi oldalak szerkesztői már kipróbálhatták a FIFA 12 játék még fejlesztés alatt álló változatait.
A legfontosabb talán, hogy az EA ma körülbelül egy órás sajtókonferenciát tart magyar idő szerint este 21:30-kor, ahol szinte minden idén megjelenő játékáról információkat kapunk (Battlefield 3, Mass Effect 3, Fifa Soccer 12, Madden NFL 12, SSX, Need for Speed The run). A bemutatót természetesen angolul a GTTV műsorvezetője Geoff Keighley vezeti, de megszólal majd az EA vezérigazgatója John Riccitiello és a legfontosabb vezető játékfejlesztők is. A rendezvény hatalmas durranás lesz, elég ha csak annyit mondok, hogy a helyszín az American Idol-nak is helyet adó, több mint 100 éves múltra visszatekintő Los Angeles-i Orpheum Theater lesz.
A műsort több amerikai oldalon, MTV, Gametrailers, Spike, EA.com HD minőségben is élvezhetitek. A bemutató után, akinek még van kedve és türelme az részt vehet az online Electronic Arts E3 bemutató előtti show-n is. Ennek a dolognak lesz némi magyar vonatkozása is, hiszen a műsort HD minőségben a magyar Ustream cég platformján keresztül nézhetitek meg, ezért legyünk is büszkék magunkra, mert ha piaci erőnk miatt nem is, de valamilyen téren legalább magyar dolog is jelen lesz a rendezvényen. Link itt, persze ez a főműsor után lesz csak éles kb. F11 felé.
A másik érdekes dolog, hogy az angol és német kollégáknak lehetőségük van-volt a napokban kipróbálni a FIFA 12 még fejlesztés alatt lévő verzióját és erről meg is osztották a tapasztalatokat.
A Fifasoccerblog-tól David Bryant az EA angliai központjában Guildfordban járt, de a német srácok is ma mennek Kölnbe kipróbálni a játékot.
David Bryant egy elég hosszú beszámolót írt a játékról, én csak röviden összefoglalnám a főbb dolgokat.
David leginkább az új dolgokat vesézte ki, ezek közül is talán a legfontosabb az Impact Engine, amelyet a legjobban várt és véleménye szerint, amikor működött a játékban, akkor tényleg nagyon jó volt, de mint minden új fejlesztés ez is még komoly hiányosságokkal küszködik. Mivel a játék teljesítményét és élményét alapvetően befolyásolja ez az új rendszer, ezért reméljük, hogy az őszi megjelenésre orvosolják a hibákat, hiszen jelenleg szemmel látható számítási késések vannak, de a bírói ítéletek között is vannak érdekesek szép számmal. Az új rendszerre épített sérülési mechanizmusok jónak tűnnek. David még csak az alpha kódú játékváltozattal került kapcsolatba, szóval még nem kell kétségbe esnünk.
A másik új eleme a játéknak a taktikus védekezés, ami David szerint tényleg nagyon jól sikerült fejlesztés és sokkal élvezetesebbé teszi a játékot. A legmeggyőzőbb újítás azonban a cselezéssel kapcsolatos az idén, soha nem volt még olyan mélységű eszköztár a FIFA játékokban, mint amilyen most, ha az a célod, hogy becsapd a védődet.
A tavalyi évben a konzolos verzióban debütált a Personality ++ rendszer, amelynek továbbfejlesztése a Pro Player Intelligence, sajnos David véleménye az, hogy az egyéni képességek tekintetében a nagyobb csapatok híresebb játékosainál eddig sem volt gond, de az EA-nek hatalmas játékos adatbázisra kell ezt a rendszert ráültetni, a tesztelés alkalmával pedig csak néhány volt elérhető.
A gépi intelligencia pozitív és negatív oldalát összehasonlítva inkább a rosszabb dolgok voltak, amelyek megmaradtak a számára és szerinte ez az egyik legfőbb dolog, ami miatt a FIFA 12 negatív élményeket is okozott a számára.
Említi még, hogy a labda fizikán is fejlesztettek, de kicsivel szebb lett a grafika és a vizuális dolgok is. Összegzésképpen egy gondolatot emelnék ki tőle, hogy az évnek ebben a szakaszában letesztelt FIFA változatok között ez volt a legjobb amivel találkozott.
Ma a németek is nekiesnek ennek a változatnak, a tapasztalatokról, majd itt is beszámolunk.
David teljes és eredeti cikkét itt olvashatjátok el.
A kitartóbbaknak jó szórakozást az esti show-hoz is.
A műsort több amerikai oldalon, MTV, Gametrailers, Spike, EA.com HD minőségben is élvezhetitek. A bemutató után, akinek még van kedve és türelme az részt vehet az online Electronic Arts E3 bemutató előtti show-n is. Ennek a dolognak lesz némi magyar vonatkozása is, hiszen a műsort HD minőségben a magyar Ustream cég platformján keresztül nézhetitek meg, ezért legyünk is büszkék magunkra, mert ha piaci erőnk miatt nem is, de valamilyen téren legalább magyar dolog is jelen lesz a rendezvényen. Link itt, persze ez a főműsor után lesz csak éles kb. F11 felé.
A másik érdekes dolog, hogy az angol és német kollégáknak lehetőségük van-volt a napokban kipróbálni a FIFA 12 még fejlesztés alatt lévő verzióját és erről meg is osztották a tapasztalatokat.
A Fifasoccerblog-tól David Bryant az EA angliai központjában Guildfordban járt, de a német srácok is ma mennek Kölnbe kipróbálni a játékot.
David Bryant egy elég hosszú beszámolót írt a játékról, én csak röviden összefoglalnám a főbb dolgokat.
David leginkább az új dolgokat vesézte ki, ezek közül is talán a legfontosabb az Impact Engine, amelyet a legjobban várt és véleménye szerint, amikor működött a játékban, akkor tényleg nagyon jó volt, de mint minden új fejlesztés ez is még komoly hiányosságokkal küszködik. Mivel a játék teljesítményét és élményét alapvetően befolyásolja ez az új rendszer, ezért reméljük, hogy az őszi megjelenésre orvosolják a hibákat, hiszen jelenleg szemmel látható számítási késések vannak, de a bírói ítéletek között is vannak érdekesek szép számmal. Az új rendszerre épített sérülési mechanizmusok jónak tűnnek. David még csak az alpha kódú játékváltozattal került kapcsolatba, szóval még nem kell kétségbe esnünk.
A másik új eleme a játéknak a taktikus védekezés, ami David szerint tényleg nagyon jól sikerült fejlesztés és sokkal élvezetesebbé teszi a játékot. A legmeggyőzőbb újítás azonban a cselezéssel kapcsolatos az idén, soha nem volt még olyan mélységű eszköztár a FIFA játékokban, mint amilyen most, ha az a célod, hogy becsapd a védődet.
A tavalyi évben a konzolos verzióban debütált a Personality ++ rendszer, amelynek továbbfejlesztése a Pro Player Intelligence, sajnos David véleménye az, hogy az egyéni képességek tekintetében a nagyobb csapatok híresebb játékosainál eddig sem volt gond, de az EA-nek hatalmas játékos adatbázisra kell ezt a rendszert ráültetni, a tesztelés alkalmával pedig csak néhány volt elérhető.
A gépi intelligencia pozitív és negatív oldalát összehasonlítva inkább a rosszabb dolgok voltak, amelyek megmaradtak a számára és szerinte ez az egyik legfőbb dolog, ami miatt a FIFA 12 negatív élményeket is okozott a számára.
Említi még, hogy a labda fizikán is fejlesztettek, de kicsivel szebb lett a grafika és a vizuális dolgok is. Összegzésképpen egy gondolatot emelnék ki tőle, hogy az évnek ebben a szakaszában letesztelt FIFA változatok között ez volt a legjobb amivel találkozott.
Ma a németek is nekiesnek ennek a változatnak, a tapasztalatokról, majd itt is beszámolunk.
David teljes és eredeti cikkét itt olvashatjátok el.
A kitartóbbaknak jó szórakozást az esti show-hoz is.
Kapcsolódó hírek |
---|
- Fifa 12 3DS bejelentve
- FIFA 12 Andy Gray nélkül/Clive Tyldesley az új angol kommentár?
- Fifa 12 Andy Gray nélkül?
- FIFA 12 E3 trailer
- FIFA 12 egyénileg szabható menürendszer?
- Fifa 12 első hivatalos képek
- FIFA 12 Első információk
- Fifa 12 First Look event
- FIFA 12 First Look rendezvény
- Fifa 12 HD-ben is?
- Fifa 12 Impact Engine trailer
- FIFA 12 NGP-re és 3DS-re is?
- Fifa 12 rengeteg kép és PC hírmorzsák
- FIFA 12 további nextgen részletek
- FIFA 12 új részletek
« vissza a főoldalra |
---|
Csakfoci.hu |
---|
- A magyar válogatott Eb-ellenfele: "Csak egy csodás fogás teheti lehetővé a jó Eb-t" - öt tanulság, amivel a mieink elleni nyitómeccsre készülnek
- Révész már a "borzasztó színvonalú" NB II-re készül: "Nincsen reális esély a bennmaradásra, én már beletörődtem ebbe" - légiósokkal jutna vissza az NB I-be
- Rossi zsenijei, vezérei és ?vasalói?: ezekben a játékelemekben a legerősebb a válogatott - elemzés
- Váratlan húzás: Plusz három játékos esélyt kaphat az Eb-szereplésre a magyar válogatottban
- Légiósok: "Kérdéses, elég jó-e ahhoz, hogy a Bundesligában játsszon" - brutálisat zuhant a magyar válogatott játékos becsült piaci értéke
- Mudryk kilőtte az ukránokat az Eb-re, majd a gólörömbe belebukott - videó
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!
Legfrissebb hírek
Szerkesztő kerestetik |
Képszerkesztőket keresünk |
Íme a FIFA 19 gépigénye! |
Tiszavirág életűre sikerült az alternatív dán válogatott története |
Hamarosan érkezik a FIFA 19 demója |
Legfrissebb letöltések
FIFA 19 demó |
FIFA 18 magyar válogatott címer+zászlók+mezek + 84%-os magyarítás |
FIFA 16 - Csehország válogatott mezek |
FIFA 16 - Izland válogatott mezek |
FIFA 16 - Oroszország válogatott mezek |
Mai top játékok
Közösségi média
@Fifahungary követése |
@Fifahungary követéseKövess minket Twitteren is! |
#FIFAHungaryVideoIratkozz fel YouTube csatornánkra! |
A hónap legnépszerűbb hírei
Hírlevél
Ne maradj le az újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre a heti összefoglalókért.
Feliratkozom a fifahungary.hu hírlevelére! |