Fifa exclusive interjú 1. rész

Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Könyvjelző és megosztás

A játékiparban kétségtelenül történelmet irt alkotást meg a a rivális Konami által létrehozott Pro Evolution Soccer sorozat sem tudta letaszítani a trónról. Talán PC platformon vitathatóak az egyes játékelemek minőségi es hitelességi tulajdonsága, azonban ha a magát a brandet szemléljük, akkor egyértelmű mi számit igazi kultusznak a virtuális gyep kedvelői szamara. Ilyen es ehhez hasonló gondolatokkal ültünk a képernyő elé Romily Broad-al a FIFA sorozat közösségi menedzserével. Azt már az interjú megbeszélése során leszögezte mindkét fél, hogy nem ez lesz az egyetlen beszélgetés a “közösség guruval.” Nem is szaporítanám a szót, vágjunk is bele rögtön a közepébe.

(FH): Mi volt számodra a legnagyobb megpróbáltatás amin átestél annak érdekében, hogy közösségi menedzsere lehess a FIFA sorozatnak?


Romily Broad (RB): Az állás interjú. Régebben is már a videójáték iparban dolgoztam, mint közösségi menedzser. Így jelentős tapasztalatokkal kerülhettem a képbe. Az EA SPORTS igen jó példa egy olyan kiadó-fejlesztő cégre aminek döntéseinek fő mozgató rugóját maga a közösség szem előtt tartása jellemzi. Ebből az okból kifolyólag ez nem egy olyan hely, ahol akadályba ütközhetsz miközben megakarnál valósítani dolgokat, vagy esetleg új ötleteket próbálnál ki. A weboldal aminek fejlesztésére nagyon sok időt fordítok – easportsfootball.com – a legjobb példája az előbb leírtaknak. Gigantikus mennyiségű munka áll előttünk, hogy egy olyan szintre emeljük az oldalt amit mi magunk (es a FIFA rajongok) is szeretnek, az olyan dolgokkal mint “Game Face”, az új FIFA Ultimate Team menedzser eszköz, videó feltöltés rögtön a játékból stb. Mindez annak a bizonyítéka, hogy a fejlesztők nem csak odadobják a játékot a felhasználóknak egy bebetonozott koncepcióval, hanem nyitottak a közösség felé, hogy olyan szintre emeljék a jatékot, amilyet maguk a játékosok is szeretnének.

Tehát, mint látható, a legnagyobb megpróbáltatást az állás interjú jelentette és csakis azért mert sajnálatos módon csak egy ember drukkolt a Sunderlandnek a szobában. Ez adott egy szomorú alaphangot a beszélgetésnek.


FH: A mindennapos teendőid közül, melyik a legnehezebb számodra, mint közösségi menedzser?


RB: A brit FIFA fórumok adminisztrálása talán a legnehezebb. Ezek hatalmas, zsúfolt es valamilyen szinten félelmet keltő fórumok. Viszont, mindegyikük nagyon fontos a számunkra, mert a legaktívabb FIFA rajongok véleményét reprezentálják. Ennek a hatalmas tömegnek a menedzselése es megértése egy végtelennek tűnő feladat. Pontosan ez az ami elválasztja “király focis játékot” a “legjobb focis játéktól” ami valaha létezett, ami végül is a fejlesztők célja minden évben.

 

Ennyi fért a mai cikkünkbe. Hamarosan jelentkezünk a folytatással is. A lényeg még hátra van. A következő részekben kiderül lesz e PCS-s FIFA a jövőben és mi történik a platform kitartó felhasználóival, illetve a konzolok kedvelői is kapnak némi extra információt. Érdemes visszanézni, mert koránt sincs vége.

  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások1  

Anonymus2011

2010-06-08 12:46:09 [1]

Nagyon remélem, hogy nem direkt daraboltátok föl a cikket hogy szenvedhessünk, hanem hogy csak így adódott lehetőség több részletben a kérdésekre. De ha már valaki elvállal egy beszélgetést, akkor ne két kérdésre válaszoljon egy alkalommal.... Mindenesetre ez egy elég jó ötlet, köszönjük FH! Épp ideje volt valami vérfrissítésnek. Ha esetleg még lenne lehetőség kérdések feltevésére akkor megkérdezhetnétek pár dolgot:
- meg lesz-e csinálva, hogy sérülésnél bejön az orvos és lesegítik a játékost, esetleg a kis "golfautó" bejön a pályára?
- átigazolásoknál lesz mód a játékosok cseréjére?
- Mik azok az ötletek, amiket közösségi fórumokból merítettek, vagy nem merítettek?(ne kerülje ki a kérdést)
- Miért nincsen magyar bajnokság pontosan a FIFA-ban, ha magyar nyelv van?
- Mikor lesz egy normális visszajátszás lehetőség a FIFA-ban, hogy a végén a helyzeteket és az összes gólt is lássam?
- A legtöbb játékot a nagy dolgok mellett a kis dolgok dobják föl(pl.: orvosi segédlet, bírók, szurkolók, kupaátadás, transzparensek, normális eredményjelző, negyedik játékvezető, néhol rosszabb minőségű pályák) minden kis apróság számít! Ezeket ki szeretnék maximálisan használni? Ha nem (maximálisan), miért nem?(remélem ezt nem kell megkérdezni)

Elsőre ennyi

Adatlap

FIFA 10

megjelenés:

2009. október 02.

fejlesztő:

EA Canada

kiadó:

EA SPORTS

Web Fórum
Galéria Demó
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok


Közösségi média

@Fifahungary követése

Instagram

@Fifahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

#FIFAHungaryVideo

Iratkozz fel YouTube csatornánkra!

A hónap legnépszerűbb hírei

Hírlevél

Ne maradj le az újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre a heti összefoglalókért.
Feliratkozom a fifahungary.hu hírlevelére!